wiiihoooo....

Ja det har vart en hård dag på jobbet,men tar man sig fram till elva kaffet så brukar det gå ganska fort sen =)
har ganska kul på mitt jobb,roliga och trevliga arbetskamrater meeeen jag måste säga att jobbet tar ganska mycket tid eftersom det är övertid nästan varje dag och jag har inte mycket ork över när jag kommer hem efter det,vilket gör att den sociala biten försvinner en hel del.Inte så kul men det är tyvärr så det ligger till just nu, saknar mina vänner en del,tur att det snart är helg så får man ju försöka va lite social då istället =)

Har vart redig en hel del idag tycker jag , jobbat och slitit hårt kommer hem och kör ett träningspass direkt jag kommer hem. efter det så laga jag mat och gjorde matlådor nu ska mitt ♥ läggas och snart ska vi lägga oss vi med!!

Ja just det, imorn kl 15:30 åker jag och 2 arbetskamrater och kollar på Färjestad- Djurgården hoppas och tror på en vinst för fbk självklart!! Har aldrig vart iväg på någon match så. Längtar som en tok och tror det kan bli rikitgt trevligt!!!

en mycket bra låt kom i mina kåpor idag på jobbet,blev lite paff men mycket nöjd.Tänkte att jag får dela med mig =D

Enjoy!!

xoxo


BIG MAMA








Kommentarer
Postat av: Annie

Hahahaa... jag som trodde du slutat blogga. Tack för idag, grym låt! KRAM

2011-01-23 @ 22:23:31
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Big Mama

ja jag tar lite uppehåll ibland =) Tack själv!! kram

2011-01-24 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0