sträck ut din hand....



Och finn en hand i din =) har avklarat frukosten blöjbyten och telefonsamtal av mamma som va orolig för mig lr ja för min smärta ♥

Ska göra mig iordning för lite pulka åkning nu tänkte jag =) ska bli intressant att se hur det går ?!?!?


Det blev en sväng med pulkan förut men den varade inte länge eftersom vårat lilla ♥ va trött som bara tusan =)åkte ner till 50´s och fikade med emma och tjata lite.
Blev lite handlat innan hemfärd också, va ju tvungen att ha lite kvälls mys. har ätit en god pasta gratäng noomi gillat och åt tills faten va tomma. Ska kolla om jag kan hitta någon ny telefon, sen får det bli soff läge =D






xoxo

BIG MAMA


Kommentarer
Postat av: Mikka

..Så gjorde jag och fann - en hand i min! :]

2011-01-15 @ 12:31:19
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com
Postat av: Big Mama

=) ja ibland har man tur =P

2011-01-15 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0