senaste..

sammanfattning, i lördagd hade jag mys med min familj under dagen handla laga mat och umgicks ända fram tills kl va 17:50 ca då jag och syster emma åkte ner och jobbade på 50´s fram tills kl 02:30 natten det va en ganska seg kväll eftersom det va årets fattigaste helg så va det inte alltför många i baren men det va ändå trevligt att umgås och tjata med emma!!

Va ganska trött när jag fick gå upp kl tio på söndag morgon för att göra mig klar för vilket som visa sig vara en hel dag med syster anna i Karlstad,barnfritt!började med några timmar på ikea där vi också luncha.efter det blev det hm och gina tricot en sväng fick ju ha överseende med att anna hade foglossning så det gick ju inte fort direkt =D
men jag har själv vart där så jag vet hur det känns =(

Kom hem mellan sex halv sju någon gång ( tror jag ) myste med min dotter som jag tycker att jag träffat alldelles för lite under helgen så det har jag haft dåligt samvete för....men vi gjorde oss i ordning för att traska iväg på lite firande för Syster Emma som fyllde 29År!! Roligt att se att kusinerna kommer så bra överens som de gör!!!

Natten till måndag vakna vi av att vårat ♥ spydde så jag stanna hemma och tog vab och fick även en massa gjort under dagen samtidigt som jag fick lite egen tid med min ♥älskade dotter!!!

dagen som varit har tillbringats på jobbet som vanligt, lyckades komma iväg i normal tid idag, det hör inte till vanligheterna =) kom hem ställde mig och gjorde mat direkt och tog sen disken direkt. satte mig ner och myste med familjen och sen iväg på Träning, Jag!! =D
Men ett Zumba pass blev det och jag måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med det passet, det känndes i hela kroppen och jag har nog aldrig varit så svett i hela mitt liv,och det känns fruktansvärt bra!!!
Mitt nya liv började ju för en vecka sen och jag har ju ett mål med allting =)
Kom hem och va hungrig som ett as,vad gör jag? jo jag tog mig en banan för att va lite extra nyttig =)

Tycker detta känns som ett bra avslut på min dag!!!

xoxo

BIG MAMA


Kommentarer
Postat av: Annie

Hejja hejja, gött att zumban "tog"

2011-01-25 @ 22:29:24
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Mikka

Härlitt!! Tummen upp för motivationen! :]

2011-01-25 @ 23:31:33
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com
Postat av: Emelie

En banan? Va faan, inte blir du väl mätt på de. Du måste äta mer efter du har tränat..=). Kul att du tyckte om Zumban också..då ses vi där många ggr framöver!!

2011-01-26 @ 19:43:22
Postat av: Big Mama

ja det känndes riktigt bra.

mikka tack för tummen upp (kronks nya stil tänkte jag på nu =)

emelie ja det lär vi göra då jag beställde ett 11ggr kort =P

2011-01-26 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0