Semla....

Äntligen så är veckan slut =) ska bli helt underbart med helg får nog ta det lite lugnare än vanligt dock eftersom jag har gjort något med min höft, har så ont in i mellan åt så gråten sitter nästan i halsen men tuffing som jag (hehe) så biter man ihop hoppas det inte blir värre bara =)

Har fikat med alla girlsen idag också, va mycket trevligt...tog mig en kopp kaffe och smygstartade med en semla mmmm =) 
The 50´s kan jag varmt rekomdera att fika och äta på =)

Har nyss fått mat serverad av min älskling,det satt där det skulle =P

Ska snart inta sovläge är trött som en gnu efter en hård arbetsvecka ska kolla klart på programmet om gyllene tider , får bli att bränna ut en skiva imorn tror jag =D


xoxo

BIG MAMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0