monday morning....

inte många timmars sömn inatt då mitt ♥ haft magknip hela natten så när kl ringde imorse va jag lagom pigg tur att man inte behöver vara allt för social vid den tiden =P

Dagen har gått ganska fort som vanligt stått vid fräsen hela dagen samtidigt som jag städar ur matrialet och sen lägge det i sträck maskin =) flitig det är vad jag är =D

kom hem och va lite flitig här med, fick göra mat och matlådor, stuvade makaroner och hemma gjorda köttbullar noomi mumsa som bara den =)

Ligger och myser med mitt lilla ♥ och ska försöka få henne att somna. Väntar på att min andra älskling ska komma och lägga sig för ikväll blir det starzinger för hela slanten....lr ja en liten stund!!
hoppas på att vi alla får lite mer sömn inatt!!!
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

xoxo

BIG MAMA

ger er en bra låt med en mycket bra artist att lyssna på tills imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0