japp så är det ...

En usel bloggare är jag men jag har inte en blogg för att uppdatera omvärlden om mitt liv, finns det intresse för det så är det bara att fråga.....

Aja längtar som en tok tills imorn gör jag,varförjo jag ska jobba =P nä men efter jobbet ska det bli nice =D
hänt det senaste då..inte mycket privat iaf jobbar mycket övertid gör jag så det hinns inte med så mycket annat än att umgås med min familj när jag kmr hem trött från jobbet =)

Ska bli moster x2 iår. känns fruktansvärt kul är väldigt glad för deras skull lite sotis kanske fasen så mysigt att gå runt med tjockis mage och känna hur bebben sparkar och håller på =)
Stora grattis kramar till er !!!!


Fin text...
 


bra version på en bra låt....
 

xoxo


BIG MAMA



Kommentarer
Postat av: Annie

Yes inte varje år man blir både mamma och moster eller moster *2 :)

2011-01-23 @ 22:22:28
URL: http://fruelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0