Gårdagen

Gårdagen va riktigt nice som sagt, när kl va strax efter halv fyra så åkte jag och 2 arbetskamrater iväg till karlstad för att kolla på färjestad- djurgården vi börja med middag på vedugnen, stenugnsbakad pizza blev det och till förrätt blev det vitlöks bröd med aioli som hette duga!!
 

Matchen va helt ok första perioden va seg andra började hända lite grejer och tredje perioden va riktigt spännande. Jag levde mig in i matchen så hände det något runtom så va det inget jag märkte hehee
jag skrek och vråla så det stig härliga till =)
Tyvärr då så förlorade dom men det va en trevlig kväll och jag kom hem med en ny fin halsduk =)


Ska nu ta mig en kopp te och kolla bambi 2 =P haha

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!!

xoxo


BIG MAMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0