vab

Igår var det alla hjärtans dag vilket innebar en massa mys,jag gjorde middag med 2 olika efterrätter.
Både vaniljpannacotta och ananaspaj med vaniljglass till.allt slank ner utan problem ,blev lite små rester kvar =)
Noomi åt maten som hon aldrig ätit förut ,2stora portioner fick hon i sig =)
mammas tjej det =) 

har vart hemma och vabat både igår och idag , hon är snorig och röshlig och haft feber,men hon är duktig ändå mitt lilla ♥

Måste ju säga att är det något jag inte förstår mig på så är det ju drömmar iaf men dom ska jag hålla för mig själv =)

Ska försöka att städa lite sen när mitt ♥ sover middag inte utan att det behövs. & senare ikväll är det tänkt att köra zumba pass =) har beställt tid för klippning också, tur man har duktiga frisörer i sin närhet !!!

Dags att fixa kaffe iaf



xoxo

Big Mama


Kommentarer
Postat av: Mikka

B L O G G A ! !

2011-03-05 @ 13:56:52
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0