Trött, Tröttare, Tröttast...

Japp, det är jag det. har jobbat 6 av 7 dagar den här veckan och en del övertid och det är inte utan att det känns men men man ska inte klaga jag har fast jobb ,en inkomst och världens mest underbara familj som jag älskar mer än allt annat!!!

Har hunnit med ganska mycket idag ändå, har varit ute och promenerat med noomi och hälsat på Anna, Linnéa & patrik lämnat lite grejer druckit kaffe och tjatat ska bli mycket kul när lill bebisen kmr och det är ju inte långt kvar nu =D


Har även varit förbi julia och basse en sväng och grattulerat basse som fyllde "17" år =)
köpte en väääldigt fin blomma som jag nog får köpa en likadan till mig själv =)

Ska snart göra tacopaj och till efterrätt blir det glass med hemma gjord bärsås =)
Nu ska jag umgås och mysa med världens mest goa och underbara dotter som finns i hela världen!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

xoxo

Big Mama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0