Söndag snart måndag igen

har varit riktigt mycket jobb det senaste därav blogg torkan...
har vart ganska effektiv idag,har städat strykit bytt gardiner,bakat och ska snart ta tag i middagen....haft de bästa här idag också fått skrattat av mig lite och tjatat lite allmänt. alltid trevligt när de är här på besök =)

jag och noomi va på 50´s och fika igår med anna och linneá där vi mötte upp morfar och tjata med emma och lisa =) kom hem efter några timmar och fick ta hand om vårat lilla ♥ som hade feber och mådde dåligt, stackars liten!!

Ska snart börja med maten till min älskling som är duktig och jobbar helg!!så får vi se om jag orkar ta mig iväg på ett zumba pass sen, har huvudvärk som heter duga!!


Imorn är det alla hjärtans dag, får se vad vi kan hitta på då ♥♥

Fortsatt trevlig söndags kväll!!

 
xoxo

Big Mama


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid lika trevligt med fika med mina töser <3. Hoppas lillfisen mår bättre också, inge kul att hon är dålig. Puss

2011-02-14 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0