inte utan att man börjar fundera....

har då fått tummen ur, och vart & gjort en undersökning på vårdcentralen då det bara blir värre.men fick inget direkt svar på vad det var och ingen av läkarna som visste direkt heller ?? Han satt och gissade vad d skulle kunna va,men inget av det han sa gjorde ju att man blev mindre orolig,väntar nu på att få en remiss men det kan ju ta flera månader innan den kmr.

Aja ska inte sitta här och beklaga mig,orkar inte sitta för länge heller.
Börjar bli hungrig också,men orkar inte ställa mig och laga mat, inväntar min älskling som ska få hjälpa mig med det tror jag =D

ikväll blir det nog att vika dagens tvätt och kolla på desperata fruar och cougar town =)

har ett arg litet hjärta som tar det mest konstiga vägar för att komma fram =) ganska kul att se.

aja ha en bra dag alla!

xoxo

Big Mama


Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag missat nåt...va har hänt med dig? Hoppas det blir bättre iaf! Börjar lillan krypa typ eller? Gud så skoj! Ha det gött! :) Kram

2010-05-18 @ 22:11:39
URL: http://sanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0