hmmm....

då ja va liten hade jag inte många vänner som kom hem till mig och lekte lr bara hälsa på ,så mina lekdagar spenderades oftast hemma själv lr med mina syskon. Nu på äldre dagar älskar jag när mina vänner kommer och hälsar på mig och min familj,är väl psykiskt och sitter nog kvar sen barndomen men sån är jag, tycker självklart om att även hälsa på mina vänner också.!!aja kände att jag ville få det ur mig =)

Idag har iaf min underbara Emelie vart här,alltid lika trevligt har druckit kaffe, kollat på gamla kort och emelie har myst med min lilla tjej =)

hade även svärmor här en sväng som lämna söta nappar som det står " Noomi Gullungen" på ♥

Igår va jag med emma & eddie till säffle och shoppa m.m hitta massa kläder till mitt lilla ♥♥ och en snygg klänning till mig själv =) köpte även en present till min darling som fyller år på måndag =)

aja ska snart börja med maten börjar bli lite hungrig känner jag
Ha en underbar dag!

xoxo

Big Mama


Kommentarer
Postat av: elin

älskar dig men det vet du väl redan. (=kram=)

2010-05-22 @ 22:10:40
URL: http://vansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0