bbbaaaaaaaahhhh.....

Är huuur trött som helst och har vart det ett tag det senaste därav torkan på bloggandet =)
har egentligen ingen ork nu heller men tänkte att jag skulle skriva några rader iaf =)

Har väl inte hänt så mycket det senaste mitt lilla ♥ har vart sjuk,åkte på en förkylning lilla stackaren men nu är det på bättrningsväg,vart lite gnällig i ca 1 vecka,man känner sig fruktansvärt maktlös när de är ledsna och inte kan säga exakt vad det är som är fel ....usch!

skulle vilja ha svar från en jobb ansökan men det dröjer nog =/

Borde ringa till vårdcentralen idag egentligen (för min egen skull )men jag orkar inte gå dit,känns som att det kan kvitta vet ju vad de kommer säga till mig ändå.

Ska snart ta mig en dusch tänkte jag och sen får det bli att dammsuga lite tror jag, skulle vilja göra iordning på balkongen med blommor men det är fortfarande liite för kallt ute så det får jag vänta med vare sig jag vill lr inte =/

Lite mer kaffe först bara innan jag gör nått,
ha en bra dag gott folk!

xoxo

Big Mama


Kommentarer
Postat av: elin

naw men ära syster.... du måste ta vara på dig själv...

massa hårda men försiktiga kramar

2010-05-07 @ 21:57:42
URL: http://vansinnig.blogg.se/
Postat av: Big Mama

ja då det är lugnt =) tack detsamm. kraam

2010-05-09 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0