Ho ho ho......

Oj oj oj det va fasen inte igår jag skrev här, men i brist på annat så skriver jag ett nytt inlägg =)
Har ju inte mycket ork till övers för datorn lr så mycket annat heller fö den delen men så är det när man jobbar, familjen och jobbet går före det mesta!!

Har äntligen fått tag på en bra barn läkare, finns inte gott om dem det vill jag lova!!

Har bakat bullar limpor m.m och ska den här helgen försöka fixa lite mer jul gott =P
Ligger dock väääääääldigt långt efter med allt annat, har t.ex. inte fixat julklappar julkort lr julköttbullar =o

Trivs väldigt bra på mitt jobb, har arbetskamrater som jag tycker bra om och det gör mycket,fick världens skratt attack igår när vi hade ätit lunch,kunde helt enkelt inte sluta skratta och ingen visste va fasen jag skratta åt men de skratta de med =)

Ska ta mig en dusch och sen lägga mig tänkte jag, ska ju snart upp igen... =P
Känner mig sämre igen också trodde jag va på väg att bli frisk men icke sa nicke, tur att det bara är en arbetsdag kvar på veckan sen kan man ju kanske få vila iite

Väntar på svar från röntgen också hoppas att det kmr snart....


Aja väldigt osammanhängande inlägg men det är vad som bjuds just nu!!
Ja just det stog och monterade idag och lyssnade på en av mina gamla skivor och då dök den här låten upp.....Vilka minnen!!!


Enjoy!!!

XoXo

Big Mama


Kommentarer
Postat av: Sockertoppen

Vilka minnen, indeed =)

2010-12-09 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0